21. februára 2014

French manicure with black flowers

Dnes vás chcem oboznámiť s tým, prečo tu asi dlhšiu dobu nebude žiadny príspevok. :/
Ešte pred prázdninami som si na telesnej zlomila necht asi do 3/4 celej nechtovej plochy a vyzerá to dosť zle. Navyše sa bojím, že si ho ešte aj celý odtrhnem.  Takže momentálne si nechty nelakujem a uvidím ako dlho to bude trvať. Mrzí ma to. :( Ak by sa to však zlepšilo možno tu už čoskoro uvidíte nový príspevok. 

Dnes vám ale ukážem ešte staršiu manikúru, na ktorú som nejak pozabudla. 
Je to úplne jednoduchá francúzska manikúra s čiernymi kvetinkami.


S bielym lakom na francúzsku manikúru som nalakovala konce nechtov a čiernym lakom pomocou bodkovátora som urobila päť bodiek do kruhu a do stredu som urobila striebornú bodku. Z kvetinky som potiahla ešte tri bodky za sebou.



Ahojte a dúfam, že čoskoro sem niečo pribudne. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára